Regulamin
Regulamin uczestnictwa
§1
Definicje:
Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się poniższe definicje:
- EH– nazwa skrócona firmy English House Tomasz Ciechomski (zwanej dalej „Firmą”), zarejestrowanej pod adresem: Czołgistów 1, 04-815 WARSZAWA NIP 113-243-45-17
- Firma - operator strony kawalerskie.pl;
- Strona kawalerskie.pl – strona internetowa, pod którą Firma przekazuje informacje o swojej działalności i prowadzi sprzedaż atrakcji (zwana dalej „stroną www” lub „serwisem internetowym”);
- Atrakcja - jednostka w ofercie Firmy zwana dalej imprezą, atrakcją, wydarzeniem, warsztatem lub szkoleniem;
- Organizator/ Organizator Grupy– osoba fizyczna działająca we własnym imieniu albo w imieniu przedsiębiorcy, składająca zamówienie na daną atrakcję;
- Uczestnicy - grupa osób, biorących udział w atrakcji zorganizowanej przez Firmę zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa;
- Wydarzenie - atrakcja zamówiona przez Organizatora Grupy i Uczestników Atrakcji, którego warunki opisuje niniejszy regulamin.
- Poddostawca - ( także podwykonawca) podmiot współpracujący, niezwiązany z Firmą, działający na własny rachunek.
- Voucher ostateczny – jest to przesyłane drogą elektroniczną potwierdzenie zawarcia umowy o zakup atrakcji, zawierające informacje na temat głównych cech świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Organizatorem Grupy i podstawowe punkty niniejszego Regulaminu;
- Voucher covidowy - jest to przesyłany drogą elektroniczną kupon do wykorzystania, który wysyłany jest w razie anulowania atrakcji spowodowanej obostrzeniami wynikającymi z epidemii wirusa COVID-19.
- Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
- Umowa - umowa pomiędzy Firmą, a Organizatorem Grupy dotycząca organizacji atrakcji lub pośrednictwa w organizacji.
- Usługa - Wszelkie Usługi wykonywane przez Firmę.
§2
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób zawierania umów o dostarczanie atrakcji przez Firmę.
- Regulamin stosuje się do wszystkich dostarczanych przez Firmę atrakcji.
- Wszyscy uczestnicy biorący udział w atrakcji, którzy będą korzystać z usług Firmy, są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Organizator Grupy zobowiązuje się do poinformowania uczestników o treści Regulaminu niezwłocznie najpóźniej w momencie potwierdzenia rezerwacji.
- Firma zobowiązuje się do dochowania należytej staranności przy wykonywaniu usługi i do zapewnienia odpowiedniej komunikacji z pracownikami Firmy.
§3
Przedmiot umowy, termin płatności, sposób zawarcia umowy i zmiany umowy
- Zakup usługi następuje bezpośrednio przez serwis internetowy, gdzie po zapoznaniu się z głównymi cechami świadczenia, w tym przedmiotem świadczenia oraz ceną świadczenia, Organizator Grupy dokonuje wyboru atrakcji, dodatków, określa liczbę uczestników oraz termin, a następnie wpłaca zadatek w wysokości 20-100% ceny całkowitej w zależności od atrakcji i terminu atrakcji. Pozostała należność płatna jest w terminie do 7 dni przed terminem atrakcji lub – jeśli strony tak zgodnie postanowią - na miejscu zbiórki przed rozpoczęciem atrakcji. Usługa jest kupowana bezpośrednio na stronie internetowej, gdzie po zapoznaniu się z kluczowymi cechami usługi, w tym opisem i ceną usługi, Klient wybiera atrakcje, określa wstępną liczbę uczestników i datę wydarzenia oraz wpłaca zadatek w wysokości od 20% do 100% całkowitej ceny, w zależności od rodzaju aktywności. Pozostała kwota zostanie zapłacona w miejscu zbiórki przed rozpoczęciem wydarzenia gotówką przewodnikowi, lub nie później niż 14 dni przed datą wydarzenia, poprzez płatności online. W przypadku, gdy pozostała kwota jest opłacana online ( P24, Stripe lub inna bramka płatności), doliczana jest opłata dodatkowa w wysokości 4% wpłacanej kwoty.
- Ta dodatkowa opłata nie ma zastosowania do płatności za atrakcje, które muszą być opłacone z góry w całości – takie jak, między innymi: wszystkie atrakcje w Amsterdamie; rejsy dzielone we wszystkich lokalizacjach.
- W przypadku atrakcji wymagających pełnej przedpłaty, jeśli klient nie ureguluje pozostałej kwoty w wyznaczonym terminie, zastrzegamy sobie prawo do anulowania atrakcji z przyczyn leżących po stronie klienta.
- Umowa na organizację eventu zostaje zawarta po zaksięgowaniu zadatku, w kwocie określonej zgodnie z artykułem 3 punktem 1 Regulaminu, na koncie bankowym Firmy lub na koncie Firmy do obsługi płatności online (np. Dotpay/ PayPro/ Przelewy24)
- Zawarcie umowy w zakresie przeprowadzenia atrakcji następuje w momencie zaksięgowania wpłaty zadatku, w wysokości określonej zgodnie z §3 pkt. 1 Regulaminu, na koncie bankowym Firmy lub koncie Firmy obsługującym płatności elektroniczne (Dotpay / PayPro).
- Po zaksięgowaniu wpłaty, Organizator Grupy otrzymuje drogą elektroniczną voucher ostateczny, o którym mowa w §1 pkt 5 Regulaminu. W przypadku, dokonywania zmian w zamówieniu, w szczególności dotyczących ilości osób biorących udział w atrakcji, terminu atrakcji i innych niewymienionych, Firma przesyła Organizatorowi Grupy poprawiony voucher. W przypadku zwiększenia liczby osób, Organizator, przed upływem 7 dni od rozpoczęcia atrakcji, dopłaca za każdą kolejną dodaną osobę/atrakcję.
- Stronami umowy, o której mowa w §3 pkt 2 Regulaminu są: Firma oraz Organizator Grupy albo przedsiębiorca, w którego imieniu działa Organizator Grupy.
- Rezerwacja oraz zakup atrakcji następuje po zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją warunków Regulaminu przez Organizatora Grupy, przedsiębiorcę, w którego imieniu działa Organizator Grupy i wszystkich uczestników.
- Firma na zgłoszone przez druga stronę żądanie, wystawia i przesyła fakturę proforma. Faktura wystawiana jest na żądanie drugiej strony, zgłoszone w terminach wskazanych w obowiązujących przepisach.
Zgodnie z przepisami obowiązującymi od 1 stycznia 2020 roku, przedsiębiorca, który dokona zakupów firmowych na podstawie paragonu lub innego dowodu wpłaty, będzie mógł żądać wystawienia faktury do tego paragonu, pod warunkiem, że wymieniony dowód wpłaty będzie zawierał jego NIP. Aby otrzymać fakturę VAT na firmę, należy podać NIP firmy przed dokonaniem płatności. W innym wypadku, sprzedawca nie będzie miał prawa wystawić faktury, a tym samym nabywca będący przedsiębiorcą, straci możliwość zaliczenia zakupu do kosztów działalności gospodarczej. - Podane czasy trwania atrakcji są orientacyjne i mogą różnić się w zależności od wielkości grupy, terminu itp.
- Z uwagi na czas realizacji zamówienia, zawarcie umowy, o której mowa w §3 pkt 2 Regulaminu, oraz wybór dodatkowych atrakcji, powinny nastąpić co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem atrakcji. Nawet po przekroczeniu tego terminu, możliwe jest skorzystanie z proponowanych usług Firmy, wymaga to jednak wcześniejszego skontaktowania się (najlepiej telefonicznie) celem dopasowania terminów wybranych atrakcji.
- Najpóźniej na 7 dni przed planowanym terminem atrakcji, należy podać ostateczną liczbę uczestników. W przypadku, gdy liczba osób faktycznie uczestniczących w atrakcji będzie mniejsza niż wskazana przez Organizatora Grupy, strona na rzecz, której organizowana jest atrakcja, jest obowiązana do zapłaty całości ceny ustalonej dla ostatecznej, zadeklarowanej liczby uczestników. W takim wypadku, w miarę możliwości, Firma podejmie starania o zamianę świadczeń w taki sposób, by z opłaconych świadczeń skorzystali pozostali uczestnicy. Gdy Organizator ani Uczestnicy nie stawią się w ustalonym miejscu o ustalonej godzinie, stanowiącej początek zamówionej atrakcji, jest już za późno na redukcję kosztów. Wówczas Organizator zobowiązany jest do pokrycia 100% ceny w ciągu 7 dni. W przypadku, gdy liczba osób faktycznie uczestniczących w atrakcji będzie większa niż wskazana przez Organizatora Grupy, strona na rzecz, której organizowana jest atrakcja, jest obowiązana do zapłaty, oprócz całości ceny ustalonej dla ostatecznej, zadeklarowanej liczby uczestników, również ceny przewidzianej za daną atrakcję a związanej z uczestnictwem w tej atrakcji osób dodatkowych, niezadeklarowanych wcześniej przez Organizatora Grupy.
- W przypadku, gdy dana atrakcja wymaga minimalnej liczby osób uczestniczących w niej, w sytuacji, gdy uczestniczy w niej mniejsza, ale zadeklarowana zgodnie z §3 pkt 8 zd. 1 Regulaminu liczba osób, strona na rzecz, której atrakcja jest organizowana, jest obowiązana zapłacić cenę za minimalną liczbę osób wymaganą dla organizacji danej atrakcji.
- W przypadku, gdy liczba osób uczestniczących w atrakcji jest niższa niż liczba zadeklarowana zgodnie z §3 pkt 8 Regulaminu, Firma podejmie starania zmierzające do korzystnego dla drugiej strony rozliczenia atrakcji, z uwzględnieniem mniejszej liczby osób faktycznie uczestniczących w atrakcji. Okoliczność ta zależy od odpowiednio wczesnego terminu uprzedniego przekazania Firmie informacji o niższej liczbie osób uczestniczących w atrakcji i jako niezależna w całości od Firmy, nie jest standardową procedurą.
- W przypadku, gdy liczba osób uczestniczących w atrakcji jest wyższa niż liczba zadeklarowana zgodnie z §3 pkt 8 zd. 1 Regulaminu, Firma podejmie, w ramach swych możliwości, starania zmierzające do zapewnienia udziału w atrakcjach również osób, których uczestnictwo nie zostało zadeklarowane, z zastrzeżeniem §3 pkt 8 zd. 3 Regulaminu. Możliwość realizacji zmienionego zamówienia może zależeć od terminu uprzedniego przekazania informacji o zwiększeniu ilości osób uczestniczących w atrakcji, na adres e-mail lub numer telefonu widoczny na stronie Firmy w godzinach pracy biura Firmy lub na numer telefonu koordynatorki atrakcji w dni robocze.
- Firma podejmie starania celem zadośćuczynieniu oczekiwaniom Organizatora Grupy w zakresie zmiany atrakcji na inną lub zmiany terminu atrakcji - zgłoszonych po zawarciu umowy. Okoliczność ta zależy od odpowiednio wczesnego terminu uprzedniego przekazania Firmie informacji o niższej liczbie osób uczestniczących w atrakcji, rodzaju atrakcji i wielu innych czynników i jako niezależna w całości od Firmy, nie jest standardową procedurą. Sprawy tego typu rozpatrywane są indywidualnie, a ostateczna decyzja zależy od sytuacji i należy do kierownictwa Firmy.
- Oferta na stronie www nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter informacyjny. Zapis ten nie jest wprowadzony w celu wprowadzania kogokolwiek w błąd, lecz z powodu możliwości zaistnienia ludzkich pomyłek, pomimo całej staranności. Firma zastrzega sobie w ten sposób prawo do pomyłki lub błędu.
§4
Prawo odstąpienia przez stronę, na rzecz której organizowana jest/są atrakcja/atrakcje
- Wstępne rezerwacje, w ramach których strona nie zapłaciła zadatku, są nieobowiązujące. Strona może wprowadzać zmiany w takim zamówieniu np. co do liczby osób uczestniczących w atrakcji, a także anulować rezerwację, bez obowiązku ponoszenia żadnych kosztów.
- Po zawarciu umowy, stronie, na rzecz której atrakcja jest organizowana, przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy nie później niż w poniedziałek poprzedzający termin atrakcji o godzinie 12:00, powoduje utratę zadatku. Odstąpienie od umowy lub zmiana liczby uczestników, dokonane po terminie, powoduje obowiązek zapłaty kwoty odpowiadającej rzeczywistym kosztom poniesionym przez Firmę, nie większym jednak niż 100% ceny zamówionej atrakcji. W takim wypadku, brakującą kwotę należy uiścić w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- W sytuacji, o której mowa w §4 pkt2 Regulaminu, przy wcześniejszym poinformowaniu Firmy o odstąpieniu od umowy, możliwe jest podjęcie prze strony rozmów negocjacyjnych, celem wypracowania jak najbardziej satysfakcjonującego obie strony porozumienia w zakresie zapłaty ceny. W szczególności, w ramach prowadzonych negocjacji, po opłąceniu pozostałej części należności, Firma może zaproponować wystawianie vouchera do wykorzystania przez drugą stronę, w innym terminie.
- Ponadto, w razie niewykonania umowy przez jedną ze stron, druga strona może bez wyznaczenia terminu dodatkowego od umowy odstąpić i otrzymany zadatek zachować, a jeżeli sama go dała, może żądać jego zwrotu.
- Konsumentowi / Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość o organizację atrakcji, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. Z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.), z uwagi na oznaczenie w umowie dnia lub okresu świadczenia usługi.
- Egzekucja należności wynikających z Regulaminu odbywa się na koszt dłużnika.
§5
Zasady uczestnictwa, zasady wykonywania umowy
- Wszyscy uczestnicy atrakcji muszą być pełnoletni. Obowiązek dopilnowania tego warunku spoczywa na Organizatorze. Firma nie ponosi odpowiedzialności za udział w atrakcji osób niepełnoletnich.
- W trakcie trwania atrakcji, Firma zastrzega sobie prawo żądania opuszczenia miejsca atrakcji przez uczestnika lub uczestników nieprzestrzegających Regulaminu, niestosujących się do uzasadnionych w danej sytuacji wskazówek i zaleceń pracowników Firmy, pracowników firm podwykonawczych i osób współpracujących (instruktorów, koordynatorów warsztatów, obsługi lokali i innych niewymienionych tutaj przedstawicieli firm współpracujących) albo zachowujących się niepoprawnie, niegrzecznie, wulgarnie z uwagi na zasady współżycia społecznego (m. in. niszczących sprzęt Firmy lub firm współpracujących). W takim wypadku wpłacona kwota tytułem ceny za zorganizowanie atrakcji, nie podlega zwrotowi ani obniżeniu.
- Strona, na rzecz której organizowana jest atrakcja, zobowiązuje się pokryć wszelkie ewentualne koszty, spowodowanych przez uczestników szkód, według szacunku strat sporządzonego na miejscu zdarzenia przez obsługę obiektu/wydarzenia. Oszacowania strat, niezwłocznie po ich zaistnieniu, dokonuje się na piśmie. Pismo to stanowi jednocześnie wezwanie do zapłaty i zobowiązuje stronę, na rzecz której organizowana jest atrakcja, do zapłaty określonego w nim odszkodowania (kwota szkody).
- Firmie, w wyjątkowych sytuacjach, gdy wykonanie umowy jest niemożliwe tj. np., gdy podwykonawca zaprzestanie działalności, przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 3 dni od dnia jej zawarcia lub dnia, w którym Firma uzyskała informację o tym, że wykonanie umowy jest niemożliwe. W takim przypadku Firma zwraca stronie na rzecz, której organizowana jest atrakcja, całość wpłaconej kwoty.
- W wyjątkowych przypadkach, gdy z powodów niezależnych od Firmy (np. warunków atmosferycznych, sytuacji drogowej, choroby lub wypadków losowych osób zaangażowanych w zorganizowanie atrakcji, których zastąpienie jest niemożliwe, nagłej awarii lub innych wypadków losowych force majeure), zachodzi konieczność zmiany lokalizacji i godziny atrakcji, Firma informuje Organizatora Grupy o tym fakcie niezwłocznie po zaistnieniu wspomnianych okoliczności. W takim wypadku, wszystkie zapisy i zobowiązania wynikające z Regulaminu pozostają bez zmian.
- Niektóre atrakcje składają się z kilku części/ składowych. Gdy dostarczenie mniej istotnej (tańszej lub darmowej) części składowej atrakcji jest niemożliwe, pozostałe składowe atrakcji które mogą być zrealizowane realizowane są normalnie bez zmian. W takim wypadku Firma proponuje zadośćuczynienie dla Organizatora na miejscu, które wyrówna wszelkie niedogodności. Jeśli rekompensata na miejscu zostaje przyjęta, Organizator zrzeka się tym samym wszelkich innych roszczeń. Jeśli rekompensata na miejscu nie zostaje przyjęta, Organizator w ciągu 7 dni od zgłoszenia tego faktu, otrzymuje proporcjonalny zwrot środków za tę część składową atrakcji, która nie mogła dojść do skutku, pod warunkiem iż ta składowa atrakcji nie jest darmowym dodatkiem do głównej atrakcji. Roszczenia nie mogą przekroczyć kosztu tej części składowej atrakcji, która się nie odbyła. Anulowane w w.w okolicznościach darmowe dodatki do atrakcji, nie upoważniają do otrzymania zwrotu. Gdy główna / najdroższa składowa atrakcji jest niemożliwa do zorganizowania z powodów na które Firma nie ma wpływu, Firma zwraca Organizatorowi całkowity koszt atrakcji.
- W wyjątkowych okolicznościach, w razie konieczności odwołania atrakcji przez Firmę (np. wskutek działania siły wyższej, żałoby narodowej, obostrzeń rządowych związanych z wybuchem epidemii itp.), strony w ciągu 7 dni ustalają nowy termin tej samej atrakcji, który traktowany jest jako wiążący i zmiany którego odbywają się wg §3 regulaminu. Wybrany termin atrakcji nie może wypadać póżniej niż 20 grudnia roku, w którym wystawiany jest voucher. W przypadku gdy strony nie uzgodnią wspólnie innego terminu atrakcji, Firma wystawia Organizatorowi voucher na kwotę dotychczasowych wpłat, do wykorzystania do końca aktualnego roku kalendarzowego ( 20 grudnia). Gdy voucher wystawiony jest po 20 grudnia, jego ważność ustala się na 365 dni od momentu wystawienia. Voucher dotyczy realizacji tej samej atrakcji, w tym samym mieście. W takiej sytuacji Organizatorowi Grupy, uczestnikom ani przedsiębiorcy, na rzecz którego organizowano atrakcję, nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze wobec Firmy. W wyjątkowych sytuacjach Firma może zgodzić się by voucher został wykorzystany na dowolną atrakcję i/lub dowolną atrakcję w dowolnym mieście ( Tzw. VOUCHER COVIDOWY) W momencie wykorzystania vouchera, kwota vouchera rozliczana jest proporcjonalnie. Przykład : Osoba A zamówiła atrakcję za 1000 PLN, wpłaciła zadatek w wysokości 200 PLN. Z powodu obostrzeń COVID-19, otrzymała voucher na kwotę wpłaconego zadatku 200 PLN do wykorzystania w dowolnym mieście do końca roku kalendarzowego. By wykorzystać 200 PLN z vouchera tytułem opłaty zadatku, osoba A powinna złożyć zamówienie w takiej samej lub wyższej kwocie ( 1000 PLN +). W przeciwnym razie kwota ta zostanie rozliczona proporcjonalnie. Przy zamówieniu za 500 PLN, na poczet zadatku proporcjonalnie zaliczone zostanie 100 PLN, przy zamówieniu za 250 PLN, 50 PLN etc.
- W przypadku, gdy podwykonawcy (np. kluby itp.) rezerwują sobie prawo do określenia zasad uczestnictwa w atrakcji np. selekcji klientów, uczestnik ubrany niezgodnie z dress codem wymaganym przez podwykonawcę (czyli np. w butach sportowych, białych skarpetkach, klapkach, sandałach, łańcuchach, dresach itp.), pod znacznym wpływem alkoholu, pod wpływem środków odurzających a także niestosujący się do innych zasad, może nie zostać dopuszczony do udziału w atrakcji. W takiej sytuacji uczestnikowi, ani stronie umowy nie przysługuje prawo żądania zwrotu ceny. Firma zaleca , zapewnienie nietrzeźwemu lub odurzonemu uczestnikowi możliwości bezpiecznego powrotu do domu. W celu uzyskania informacji dotyczących zasad dopuszczania do udziału w atrakcji, obowiązujących u danego podwykonawcy, należy skontaktować się z koordynatorem eventu.
- Organizator Grupy zobowiązuje się poinformować wszystkich uczestników atrakcji o aktualnie obowiązujących wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS) dotyczących m.in. zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom atrakcji dostępnych na stronie www.gov.pl ,a w szczególności na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia . Zgodnie z powyższymi wytycznymi, Organizator zobowiązuje się dysponować pełną listą gości wraz z kontaktami do udostępnienia w razie potrzeby organom Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- W atrakcjach nie mogą brać udziału osoby chore na COVID-19, zakażone SARS-CoV-2, przebywające w kwarantannie, izolacji, lub manifestujące objawy ze strony układu oddechowego. Organizator poświadcza iż Ona/ On oraz uczestnicy znają aktualne obostrzenia wprowadzone w związku z epidemią Covid 19 m.in zapisy rozprządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, w szczególności w części dotyczącej nakazu zasłaniania ust i nosa, dystansu społecznego i dezynfekcji rąk. Organizator i uczestnicy dokonując wpłaty i potwierdzając tym samym warunki umowy, zobowiązują się do przestrzegania w.w zasad w trakcie uczestnictwa w warsztatach i atrakcjach zakupionych na stronie www.
- W przypadku, gdy dana atrakcja wymaga minimalnej liczby osób uczestniczących w niej, w sytuacji, gdy uczestniczy w niej mniejsza, ale zadeklarowana zgodnie z §3 Regulaminu liczba osób, strona na rzecz, której atrakcja jest organizowana, jest obowiązana zapłacić cenę za minimalną liczbę osób wymaganą dla organizacji danej atrakcji.
- W przypadku, gdy liczba osób uczestniczących w atrakcji jest niższa niż liczba zadeklarowana zgodnie z §3 Regulaminu, Firma podejmie starania zmierzające do korzystnego dla drugiej strony rozliczenia atrakcji, z uwzględnieniem mniejszej liczby osób faktycznie uczestniczących w atrakcji. Okoliczność ta zależy od odpowiednio wczesnego terminu uprzedniego przekazania Firmie informacji o niższej liczbie osób uczestniczących w atrakcji i jako niezależna w całości od Firmy, nie jest standardową procedurą.
- W przypadku, gdy liczba osób uczestniczących w atrakcji jest wyższa niż liczba zadeklarowana zgodnie z §3 Regulaminu, Firma podejmie, w ramach swych możliwości, starania zmierzające do zapewnienia udziału w atrakcjach również osób, których uczestnictwo nie zostało zadeklarowane, z zastrzeżeniem §3 pkt 9 Regulaminu. Możliwość realizacji zmienionego zamówienia może zależeć od terminu uprzedniego przekazania informacji o zwiększeniu ilości osób uczestniczących w atrakcji, na adres e-mail lub numer telefonu widoczny na stronie Firmy w godzinach pracy biura Firmy lub na numer telefonu koordynatorki atrakcji w dni robocze.
- Firma podejmie starania celem zadośćuczynieniu oczekiwaniom Organizatora Grupy w zakresie zmiany atrakcji na inną lub zmiany terminu atrakcji - zgłoszonych po zawarciu umowy. Okoliczność ta zależy od odpowiednio wczesnego terminu uprzedniego przekazania Firmie informacji o niższej liczbie osób uczestniczących w atrakcji, rodzaju atrakcji i wielu innych czynników i jako niezależna w całości od Firmy, nie jest standardową procedurą. Sprawy tego typu rozpatrywane są indywidualnie, a ostateczna decyzja zależy od sytuacji i należy do kierownictwa Firmy.
- Oferta na stronie www nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter informacyjny. Zapis ten nie jest wprowadzony w celu wprowadzania kogokolwiek w błąd, lecz z powodu możliwości zaistnienia ludzkich pomyłek, pomimo całej staranności. Firma zastrzega sobie w ten sposób prawo do pomyłki lub błędu.
§6
Ubezpieczenie
- Organizator Grupy i uczestnicy biorą udział w atrakcjach organizowanych lub sprzedawanych przez Firmę na własne ryzyko i z własnej woli.
- Organizator Grupy i uczestnicy biorą udział w atrakcjach, organizowanych i sprzedawanych przez podmioty trzecie ( na przykład poddostawców Firmy), na własne ryzyko i z własnej woli.
- Organizator Grupy może wykupić we własnym zakresie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków.
- Niektóre oferowane przez Firmę lub poddostawców Firmy atrakcje , szkolenia i warsztaty, przez towarzystwa ubezpieczeniowe uważane są za sporty ekstremalne i nie podlegają ochronie ubezpieczeniowej. Ochrona ubezpieczeniowa jest wyłączona również w razie spożywania przez uczestników atrakcji, alkoholu oraz innych środków odurzających. W celu zabezpieczenia się na wypadek powyższych okoliczności, zalecane jest wykupienie odpowiedniego dodatkowego pakietu ubezpieczeń w towarzystwie ubezpieczeniowym.
- Firma oświadcza, że większość jej podwykonawców posiada podstawowe ubezpieczenie O.C.
- Firma informuje, że każdy uczestnik organizowanych atrakcji powinien posiadać ubezpieczenie medyczne, ważne na terytorium R.P.
- Wobec regulacji dotyczących prawa odstąpienia zawartych w § 4 pkt 2 Regulaminu, na wypadek konieczności odstąpienia od umowy z uwagi na chorobę, zalecane jest skorzystanie z ubezpieczenia od kosztów rezygnacji. Firma informuje, że wielu wystawców kart kredytowych oferuje podobne ubezpieczenie jako opcję. O szczegóły należy pytać przedstawiciela swojego banku lub firmy ubezpieczeniowej.
§7
Opis procedury reklamacyjnej
- Strona na rzecz, której organizowana była atrakcja może składać reklamacje dotyczące zawartej z Firmą umowy pod adresem: info@kawalerski.pl lub w formie pisemnej na adres Firmy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail strony na rzecz, której organizowana była atrakcja,
b. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania strony na rzecz, której organizowana była atrakcja,
d. opis wszelkich okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji.
2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Firma, przed rozpatrzeniem reklamacji, zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3. Firma rozpoznaje reklamację, maksymalnie w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w pełnej formie lub daty jej uzupełnienia zgodnie z §7 pkt 2 Regulaminu, kierując się ochroną słusznego interesu składającego reklamację.
4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na, podany przez składającego reklamację, adres e-mail bądź na adres zamieszkania/siedziby strony na rzecz, której organizowana była atrakcja.
§8
Polityka prywatności
W celu dostosowania treści i usług dostępnych za pośrednictwem serwisu www do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkowników, administrator używa tzw. cookies, czyli krótkich informacji tekstowych zapisywanych na komputerze użytkownika, które serwer może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego komputera. 'Cookies' dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron portalu oraz umożliwiają sprawne identyfikowanie użytkownika i jego preferencji, co pozwala na poznanie jego zachowań i zainteresowań. Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce opcję przyjmowania cookies. Nasza polityka prywatności jest zgodna z RODO. Szczegóły w zakładce polityce prywatności. Pracownik odpowiedzialny za politykę prywatności odbiera maile pod adresem info@kawalerski.pl
§9
Płatności elektroniczne
Firma oświadcza, że płatności elektroniczne związane z zawarciem umowy, obsługuje firma PayPro., z siedzibą w Krakowie (30-552) przy ul. Wielickiej 72, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000296790, posiadająca REGON 240770255, NIP 6342661860. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayPro
§10
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie spory wynikające z wykonywania umowy, strony zobowiązują się, w pierwszej kolejności, rozwiązywać w sposób pozasądowy (np. w drodze mediacji).
- W razie braku porozumienia, strony postanawiają, że wszelkie spory lub roszczenia wynikające z wykonywania umowy lub z jej naruszenia, rozwiązania lub nieważności, albo też z nimi związane, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Firmy.
- W przypadku umów zawieranych z konsumentem, wszelkie spory lub roszczenia, o których mowa w §10 pkt 3 Regulaminu, rozpoznawane są przez sąd właściwy, zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr
Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: info@kawalerski.pl - Firma przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług, zawierania i wykonywania umów. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia.